Ja kom just underfunn mie att man je väldit fantailyös tå man je sjuk, allt var ju så jvl ienformit. Ja håppas hitche je sist dajin ja behyöv va sjuk nu, fö ja årk bäre itt na mäjr! Ja har nu itt na fiebär men ja kan fåa fö he va lik fö na dagar sedan.. Ejentligen ska man funu byöv ligg undi tetche å svättas så allt dyng far ur ien men kvöm årk nu ligg tier fläir tim i streck. Nä he funkar itt he! Å om nu helst nicke itt sku va sjuk, tå sku nu han helst kon kom ett me än stånd.
Idag tror ja täj ar i nion har hede nationella finskprove (elå kva e nu hätt), stackarän! Fö äin gangs skoll kändär ja me nöjd uvi att itt behyöv anstrieng hjärnan fö hede kakkafinsk! (om ja nu itt behyöv hav a sedan tå ja kmr tibak tå vill säj). Nä nu ska no jag jier na anna, kansche ga in åp bdb å si om nar ha skriva na nytt intressant! Åså fundiera ja ti måal nagglan som man nu annårs itt sku ha tid mie :DD
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar