Tå va e sånda ijen, å ja sitär räj å längtar tärt niesta häli så ja ska få soaaav!
Nu ska ja fatt me kort ettsom ja vill ga å ligg.
Igår - Va ti än vill i Tjärlax (tråkit). For taan. For ti Miika'as mammas legenhäjt. Mia had glömd uölloadon. Allt vort in utöjdar. For ti K-stad iställe.
Idag - Va ti vargbärje å grilla me än nagär ar. Rackla i niesby resten åav kvieldin.
Åj så bra hede liet! :D Men stjit samm fö nu ska ja ring åt Nicke.. Gonatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar