tisdag 31 mars 2009

Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom


Nu har jag värkligen supertråkit! Vad skall man egentligen göra när man är sjuk? Man sitter ju mest bara framför tv:n eller datorn, och rastlös blir man. Har försökt fixa till min blogg en ganska lång stund nu, men det är nog för invecklat för mig. Jag skulle vilja ha musik som börjar spela när någon besöker min blogg, men jag vet varken om det går att göra något sådant på den här bloggen eller hur man skall göra det isfl. Försökte också på att göra ett bildspel, men det blev inget av det heller i slutändan. Så här annars saknar jag Nicke nu, det känns som det är så länge sen jag såg honom sist fastän det faktist var i söndags. Om jag åker till skolan imr måste ja få vara med honom sen.. Men nu skall jag röra på mig så att jag inte fastnar vid datorn hela dagen.
Tjao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade