onsdag 29 december 2010

Tråkigt!

And there are times when everything is a mess..

Håret blev bra! Svårt att få ett dåligt resultat när man färgar det svart.. Den återfuktande ansiktsmasken blev bara äcklig! ;D Fast resultatet blev kanske lite bättre än vad man trodde när man såg den. Vet inte om jag vågar lägga in någon bild på oss!
Efter att allt var fixat och klart for vi ut med Nicke.. Så hämtade vi Johanna & Alexander också. Har suttit i baksätet och rappat nästan hela kvällen! ;D Hahha!
Men nu ska ja kanske ladda ner någon film & sedan spendera natten på det viset! Imorgon blir det en vasatur till specialläkare så någon gång måste jag vell orka stiga upp. Åååh, ja vill sova länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade