söndag 26 december 2010

Råddig uppdatering & irriterad skapare

Är på riktigt jävla skithumör nu! Klockan är 01.51 och kommer säkert ta en tid tills jag somnar.. Och ingen att tala med.
Kollade just fighting. Fan vad Channing Tatum är snygg! Behövs lite ögongodis en sådan här kväll..

Har inte hunnit skriva något sedan min födelsedag, har haft fullt upp!
På julafton då sov jag ganska länge, skönt att sova lite längre utan att dö av magkramper! Sen gjorde jag mig klar och kl. 16 kom några gäster hit för att fira. Satt och åt i någon timme och sen öppnade vi julklapparna. Kommer vell kanske in några bilder från julen/på klapparna inom kort.. Har verkligen ingen lust med något sådant nu! Och jaa, nöjd blev jag nu åtminstone.
Har även varit julmiddag på schemat de senaste två dagarna. Juldagen bjöd farmor på julmat och idag blev det middag hos min kusin!

Har jullov nu då tills den 10 januari.. Har lite ångest över att jag inte har något planerat OCH att vi har kombimatematikprov en dag efter jullovet ;s Vill säga att jag måste läsa lite över lovet för att klara det (vilket kommer bli gaanska svårt). Men har ju ändå inget annat för mig, eller mellandagsrea och parra är faktist på förslag.

Nej blir ju bara råddigt det här!
Tänker sätta igång världens finaste låt nu och.. fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade