Trodde som sakt jag hade någon slags magsjuka i fredags, därför tänkte jag att det var övergått på lördagskvällen. For på party då till Nicke N och kollade över hans nya lägenhet. Blev åtminstone en kanonkväll enligt mig!
Inte lika roligt dagen efter kan jag säga er. Fick otroligt sjukt i magen runt middagstid.. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Blev ett sjukhusbesök till akuten i Vasa (trodde blindtarmen hade spruckit eller något). Men där blev man då inte något klokare. For hem tillbaks efter ett evigt väntande. Smärtan i magen försvann för en stund och jag gick och lade mig som vanligt.
Vaknade fyra-tiden av samma smärta som före. Låg med värmedyna hela natten/morgonen tills det blev akuten i Närpes. Hittade inga fel, tog som vanligt bara en massa (onödiga) blodprov.
Därför blev det en tur till en specialläkare ikväll. Som tur var hittade han troligen felet. Något jag antagligen måste leva med resten av livet. Shit happens!
Vaknade fyra-tiden av samma smärta som före. Låg med värmedyna hela natten/morgonen tills det blev akuten i Närpes. Hittade inga fel, tog som vanligt bara en massa (onödiga) blodprov.
Därför blev det en tur till en specialläkare ikväll. Som tur var hittade han troligen felet. Något jag antagligen måste leva med resten av livet. Shit happens!
Blev långt det här även fast jag tänkte jag skulle skriva kort! :) Nåja, tidsfördriv för dem som orkade läsa min sjukdomshistoria! Hah..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar