onsdag 15 december 2010

Julmiddag

Fick sova tre timmar längre än vanligt i morse, skönt! Kom till skolan halv 11.. Men tydligen var vår lärare bort då, så då fick man bara sätta sig ner och vänta tills det blev mat. Hade även julmiddag idag, så vi hade två timmars "matrast". Skulle vara bra med lite mer variation på julmaten, ända som gick att äta var ju skinkan som annars inte brukar falla mig i smaken.. Men man äter vell det man får.
Efter skolan for jag med min kusin & moster till bostället för att hälsa på mormor & morfar. Efteråt for vi till casa på pizza..

Fick idag höra att det har talats om att det kan bli en isstorm i Finland denna vinter.. (OM det blir kallare) - Då kan det bli såhär!


Men man får vell hoppas på det bättre!

Men nu skall jag snoka runt lite på facebook.. Sen blir det vell kanske också att umgås lite med Victoria, men vi får vell se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade