Efter skolan for jag med min kusin & moster till bostället för att hälsa på mormor & morfar. Efteråt for vi till casa på pizza..
Fick idag höra att det har talats om att det kan bli en isstorm i Finland denna vinter.. (OM det blir kallare) - Då kan det bli såhär!

Men man får vell hoppas på det bättre!
Men nu skall jag snoka runt lite på facebook.. Sen blir det vell kanske också att umgås lite med Victoria, men vi får vell se!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar