onsdag 29 december 2010

I väntan på Mikaela..

Har inget annat att göra nu så därför tänkte jag lägga in lite bilder från julafton & av mina julklappar!





Och hä kommer julklapparna - väldigt nöjd!

Äntligen en ny laptop! :)









Grodan fick jag av Kika & Mathias! ;)


Tvåfingersring!






Trådlösa högtalare tíll datorn!

Och pengar..

Var på mellandagsrea igår med Mikaela, Alexander och Niclas! Hittade dessa "plagg" -





Hög kjol!
Snart borde Mikaela komma hit.. Då blir det hårfärgning och hemlagade ansiktsmasker som gäller! (; Kanske kommer några bilder sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade