Vägen till startplatsen är den längsta
onsdag 29 december 2010
I väntan på Mikaela..
Har inget annat att göra nu så därför tänkte jag lägga in lite bilder från julafton & av mina julklappar!
Och hä kommer julklapparna - väldigt nöjd!
Äntligen en ny laptop! :)
Grodan fick jag av Kika & Mathias! ;)
Tvåfingersring!
Trådlösa högtalare tíll datorn!
Och pengar..
Var på
mellandagsrea
igår med Mikaela, Alexander och Niclas! Hittade dessa "plagg" -
Hög kjol!
Snart borde Mikaela komma hit.. Då blir det hårfärgning och hemlagade ansiktsmasker som gäller! (; Kanske kommer några bilder sen..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar