torsdag 23 december 2010

Födelsedaaa

Hipp hipp hurra för mig idag! ;D Började med princesstårta till frukost..

Blev inget ätit för min del, krampade som fan i magen imorse. Har nu läkartid till remedi tills 30.12.. Får se då! Måste nog vara något annat fel på mig också.
Fick en hel del fina presenter av min familj -




Och av min bror.. -
.. Av Nicke - Senare mot kvällen kom släktingar och uppvaktade mig. Även då fick jag jättefina presenter! :) Här är några -


TACK alla!
Nu blir det vell att fixa till sig lite och sen åka ut med Nicke, Stjärt, Emilia & Ia. Och imorgon fortsätter firandet! ;) Egentligen är det inte så skit att fylla dan före julafton (förutom att det är sent på året). Fast det kan ju vara för att man är van! Men nu måste ja gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade