Blev hemmakväll igår, likaså idag.. Efter att jag kom hem från skolan igår började jag på med att koka julgodis. Det blev apelsinknäck, hallontryffel, hallonkola & vitchokladtryffel.. Dock blev inte vitchokladtryffeln så lyckad. Började redan då känna av att det var något underligt med magen.. Kollade någon film och Nicke kom hit.
Hade magknip hela natten och imorse var det riktigt grymt.. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Så då började jag även spy.. Det vill säga att jag har legat hela dagen. Men nu är det bättre, vilken lättnad! :)
Hade magknip hela natten och imorse var det riktigt grymt.. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Så då började jag även spy.. Det vill säga att jag har legat hela dagen. Men nu är det bättre, vilken lättnad! :)

Hallontryffeln, hallonkolan & apelsinknäcken. Den sistnämnda smakade bäst! :)
Blir vell inte så mycket gjort för min del denna fredagskväll.. Har hittills bara kollat filmer som kommer på tv, vilket jag kommer att fortsätta med.
Har även ätit denna goding ikväll! ;)
"Stekt" fruktsallad, kryddat med sirap & kanel. (Och lite vispgrädde) Jättegott!
Men nu skall jag fortsätta att titta Elf i väntan på att Nicke skall komma över med grillmat! :) Nåja ha en trevlig helg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar