onsdag 22 december 2010

Juletider

2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jopp, omöjligt att inte göra det! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag hade några saker i mitt huvud som jag ville ändra på och så blev det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Gran Canaria & Sverige
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Egentligen inte något speciellt jag saknat i år.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget datum, men jag kommer nog alltid minnas 2010-sommaren!
8. Din största framgång 2010? - Har börjat ta mera egna beslut och börjat tänka mer positivt! :)
9. Största misstaget? - Jaadu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Yep, mycket sjuk nu över hösten/vintern!
11. Bästa köpet? - Min "babysuit" och svarta "kavaj" ;D
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Sånt som hör party till kan jag tänka mig.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jopp.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Talking bout a revolution, airplanes & love the way you lie.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Varierat min vardag lite mer. Någon camping och festival i somrast skulle ha gjort sommaren ÄNNU bättre!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Svår fråga.
18. Hur tillbringar du julen? - Hemma med familjen, faster & hennes festman och farmor & farfar.
19. Var du kär i år? - Jopp!
20. Favoritprogram på TV - Desperate housewives & Greys!
21. Bästa stället du var på/i - Puerto rico.. Måste nog dit igen!!
22. Största musikaliska upptäckten? -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Fyller i morgon, får se då! ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? - Vet inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Får se imorgonöö
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Hemliiiis
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Bättre än 2009! ;D
29. Vad fick dig att må bra? - Mina vänner <3 Helt klart!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Channing Tatum
31. Vem saknade du? - Jaadu
32. Den/De bästa nya personen/personer du träffade?- :)

For till Vasa igår då efter skolan.. Hann bara handla i 15 minuter så började det krampa i min mage. Härligt kan ja ju bara säga! Hann åminstone handla en julklapp åt mamma & pappa men ingen åt min bror. Satt i bilen och mådde skit medan Nicke handlade en halv timme eller något. Lyckat! (y) Så for vi hem och där lämnade jag med en värmedyna på magen för resten av kvällen! Ååå jag får så i närven!!
Vaknade dock ganska tidigt i morse eftersom jag gick och lade mig tidigare än vanligt igår. Började städa så fort jag steg upp, så nu är mitt rum riktigt mysigt passlit till jul! Lade även upp några ljus i jultallen! (Läs: JULTALLEN) - Har alltid en tall vi istället för en gran över julen. Har blivit som en tradition och så blir det så mycket finare. Skall fortsätta att pynta tallen när vi varit och köpt lite mera julgransbollar och glitterband.
Men nu skall jag göra mig klar för kvällen! Tänker knarka värkmedicin ikväll så jag slipper ligga hemma! Får se hur det lyckas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade