Har inte skrivit något på några dar nu..
I torsdas var jag först till Vasa, blev inget långvarigt besök så redan runt 4-tiden var jag hemma. På kvällen for vi till JP på mat. Blev både förrätt & varmrätt!
I fredags hann man inte göra så mycket på dagen.. Men mot kvällen kom en del folk hit så Nicke & jag åt gott med dem och sen for vi till Yttermark lokalen. Kvällen blev jävligt bra.. Synd att jag inte minns så mycket av 12-slaget! Haha! Och mina uggs blev förstörda av allt sliskigt som låg utspillt på golvet och borden, men man får vell skylla sig själv som skall dansa på bord! ;D
Gårdagen blev väldigt lugn. Hade ju tänkt åka ut och ha kul men så blev det inte. Var grymt slut efter nyårsfirandet så det blev att kolla tv nästan hela dagen! Sen på kvällen for vi ut och runnade i Näsby..
Ikväll vet jag inte vad det blir att hitta på. Sov till kl. 15 idag så dit for nu hela dagen!! Men det är vell det lov går ut på? Även fast det är väldigt frustrerande.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar