måndag 13 december 2010

"Rich girl"

YES! Fick veta idag att jag inte har streptokocker! Var även till hvc idag (ännu en gång), de tog infektionsvärdet som visade sig vara lite för högt. Så skickade dom mig till labbet för att ta några blodprov.. Så imorgon får jag antagligen veta om jag har något fel & isfl vad jag har för fel. Första gången det tagit så kort tid att slippa in till vårdbedömningen & labbet! Framgång eller tillfällighet? Jag tippar på det andra.
Gårdagen gick ut på att titta tv & äta choklad. Måste nog vara länge sen jag varit så slut som igår..
Fick även ett brev från banken igår, gällande skatteåterbäring. Yeeee! Så nu behöver jag inte känna mig pank (för någon dag framöver). Trodde inte jag skulle få tillbaks något, men någon enstaka gång kan man vell ha lite tur! ;)

Brist på bilder.. Så Korven får pryda bloggen idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade