

Haha, gayfrissa. (kräppat hår)
Jonathan snarkade ;)
Känner mig.. död! Eller något. Somnade ca. halv tre inatt, hade en otroligt plågsam bröstbränna. Hann inte blogga något igår heller. Kom hem till Närpes ca. 12.00, gick till lägenheten strax efter. Sov från 12 till 21 :o (om man räknar bort de stunderna jag försökte lägga fingret i halsen). Hade en så otroligt konstig känsla i halsen, kändest som om en tennisboll satt fast där. Hade tvångskänslor om att jag behövde svälja, typ varje halv minut, om jag inte gjorde det kändest det som man kvävdes.
När vi vaknade lagade vi tagliatelle med mexikansk köttfärssås och sedan kollade vi desperate housewives. Kan inte finnas något bättre! ;D
Bussresan hem igår var också för jävlig, ville spy HELA vägen hem. Tror inte det var krapula heller, måste lida av något annat.
När vi vaknade lagade vi tagliatelle med mexikansk köttfärssås och sedan kollade vi desperate housewives. Kan inte finnas något bättre! ;D
Bussresan hem igår var också för jävlig, ville spy HELA vägen hem. Tror inte det var krapula heller, måste lida av något annat.
For till skolan idag fast jag mådde skit igår, vilket jag fick ångra. Har ont i halsen och bollen sitter fast ännu, fast idag är den inte lika stor som igår känns det som. Tog ettans buss hem..
Nej, måste nog sluta klaga över mina krämpor nu. Kanske man skall gå och sussa en stund..
Nej, måste nog sluta klaga över mina krämpor nu. Kanske man skall gå och sussa en stund..
Mina inköp -




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar