Måste bara skryta lite, tror jag lagar världens godaste pizzor ;D Rätt tunn botten och jäävligt mycket fyllning. Sitter som bäst och avnjuter kvällens pizza.. Köttfärsgryta med majs, lök, vitlök, tomatkross, tomatpure, creme freiche, lite mjölk, salsasås, chillisås och en maaassa kryddor. Så att det blir lite starkt..
Så först lägger jag ut degen i en ugnsform, sen någon slags pizzasås, ost och sen lägger jag ut gräddfilssås på osten. Sen är det bara att lägga ut köttfärsgrytan så att det täcker gräddfilen! Sen in i ugnen :) Man kanske inte tror att det blir så speciellt gott med gräddfil där emellan, men jag tycker det blir super! ;) Beror vell förståss på från person till person.
Har varit hemma idag.. Är sjuk i halsen och har stegring. Var och tog streptokockerprov med pappa idag igen, för både han och jag har i halsen ännu även fast vi ätit antibiotika. Får se då, skulle inte orka äta antibiotika igen, men bättre än att ha i halsen.
Imorgon har en stor del av skolan ledigt eftersom de flesta lärarna skall bort, så då får man sova läänge utan att ha dåligt samvete över att man e hemma pga. av man är sjuk. Priiima! (y)
Men nu skall jag äta klaart! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar