lördag 4 december 2010

Trög lördag

Håller på och gör mig klar nu.. Vet inte om det blir fyllan eller nyktert. Verkar som de flesta skall vara nykter. Men vi får vell se! Kan ju vara bra att vara nykter nu eftersom det blir sverigebåten på måndag.

Igår hade vi heta arbeten hela dagen, på matrasten var jag och åt pizza med Mikaela, Jonte och Löken. Nicke kom efter en stund också.
Efter skolan for vi till Yliranta en stund och tittade lite på Nickes 740. Klockan 17 for vi och bowlade.. Jag, Nicke, Mikaela, Jonte, Stjärt, Emilia och Ia. Var rätt kul! :)
Resten av kvällen spenderades i Malax, Pörtom och Näsby. En URSPÅRA kväll. Emilia, jag och Mikaela brände närverna på de andra ;D

Idag låg jag alltför länge och drog mig. Så nu har jag både i nacken och i huvudet. Har inte hunnit äta något idag heller.
Men nu skall jag göra mig klar och sen gå för att äta något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade