Yee, inatt åker vi! Skönt att slippa härifrån någon dag! Den stora frågan är om man skall behöva sova något före eller om man skall vara uppe hela natten tills bussen går? Får vell se vad de andra gör. Finns en viss risk till att jag inte kommer att sova något, sov till kl. 16 idag :o
Blev nog nyktert igår. Runnade runt med Nicke, Jocke och Mikaela. Var bland annat ett varv till Eken och till K-stad på mat.
Meeen nu skall jag vänta på att mina kläder blir färdigt tvättade och sen fixa mig!
Italo Brothers - stamp on the ground (rullar på som bäst)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar