torsdag 2 december 2010

Yeeeeah

Belönar mig själv med tobleroneee efter en snabb städning. Tänk hur fort det tar för mig att städa rummet nu mot för ca. ett halvt år sedan. Jag har hållit det städat en väldigt lång period nu.. Därför går det så mycket snabbare :)

Fick "kryssningen" bokat idag, tur var nu det! Började bli lite platser kvar tror jag.. Så då blir det att åka på måndag. Blir buss ner till åbo, sen två vanliga resor, skillt bokat. Och buss hem igen! Får hoppas på en trevlig och framförallt en rolig resa! ;)

Skulle behöva läsa lite i kompendiet vi fick för någon dag sedan också, har "heta arbeten" imorgon så det borde bli ett prov på sådant som står i kompendiet. Men orken vill inte som mig.. Men nu vill jag ha mat.

Haha, sommar 2010! Bästa sommaren ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade