Kom för en stund sen hem från Vasa. Har varit och försökt hitta lite julklappar med Kristian, Nicke & Emilia.. Men det blev svårt, hittade en hel del men mest bara dyra saker :/ (Och saker jag själv ville ha) Hittade dock en julklapp åt Nicke, som det blev att köpa. Hittade även en gemensam åt M&P, fast den är ännu på förslag.. För det blir vell kanske en Vasaresa till någongång i nästa vecka tror ja. Skall behöva hitta något åt min bror också, det kan bli svårt!
Försökte alla snåla i med vår ekonomi och åt på rax idag också, billigt och.. enformigt ;D
Blir åtminstone nyktert ikväll, skulle värkligen inte orka med något extra ikväll. Rudolf med röda mulen idag så, härligt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar