Har just ätit sushi för första gången! Tyvärr var det köpt sushi eftersom det råkade vara slut på "bladen" i affären. Jag vet egentligen inte vad jag skall säga om den här maträtten.. Den är svår att känna igen, en väldigt ovanlig smak. Till på köpet luktade det äckligt, fast det kunde ju förståss vara av sojan. Tror nog jag måste prova göra eget före jag utesluter om det är gott eller inte! Men något favorit blir det nog aldrig tror jag..
Ikväll tänker jag ta det lugnt! Har varit riktigt sjuk i alla muskler idag, har knappt kunnat sätta mig ner utan att svära. Men egentligen känns det rätt bra då det tar lite ont efteråt, då känner man att man verkligen ha gjort något! Tror jag skall titta något avsnitt av min favo-serie nu, oth of course! :D
va rolit att du ha prova å :) tror no köptis je itt lika god som laga direkt men vi får ta nain sushi kvield tå ja kommer häim :)
SvaraRaderaHe måst vi!! :D
SvaraRadera