onsdag 30 mars 2011

Beautiful day

Den här skoldagen har gått otroligt snabbt, och egentligen har den varit rätt kul också.. Fick sluta halv 2 eftersom vi blev färdiga med det vi gjorde och har att vänta på att betongen skall torka. For ut på ett par ärenden med Jessica då efteråt, bland annat till nygårds, ep och wilsons konditori. Sen for jag också och handlade med mamma så köpte jag en cosmopolitan som jag skall ägna tid åt nu!
Senare ikväll blir det zumba med Victoria & Emilia! Hoppas man hänger med lite bättre den här gången, kändest inte alls bra sist när man inte kunde några steg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade