tisdag 8 mars 2011

Ansiktsbehandling

Första dagen på sju veckor på Ya idag! Och där var det ju som.. vanligt! Efteråt gick jag till BellaDonna på ansiktsbehandling. Blev en behandling på en och en halv timme! Var både skönt och tog ont som fan :D Så nu är man ju inte speciellt snygg i hyn, tar väll en par dagar förrän det reder upp sig.
Hade tänkt hitta på något ikväll, men vaknade halv 9 istället efter min "korta" powernap. Dit for den kvällen! Så får se nu om man får någon sömn inatt, så man inte behöver sova i klassrummet på kafferasten imorgon också!
Men nu ska jag köra oth-maraton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade