Skall snart åka till Vasa med Nicke & Emilia. Skall bara äta klart nu, fixa mig och vänta tills Nicke kommer från "uppkörningen" (blev så eftersom han har varit utan körkort). Har dock inga pengar, men tänkte bara följa med eftersom Nicke ville dit. För titta kan man ju alltid och så blir det vell en tur med mamma någon annan dag i veckan istället. En FÖRSENAD present till Mikaela skall nu åtminstone vara med hem!! Börjar bli lite efter! :D
Men nu måste jag skynda mig!
Men nu måste jag skynda mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar