onsdag 23 mars 2011

Zumba premiär


Nej nej nej!
NU VILL JAG HA KLADDKAKA!! ;o En riktigt chokladig en med en massa chokladbitar! Verkligen inte bra, har ju hållit mig väldigt bra och (för mig) väldigt länge med sötsakerna nu en tid, så jag borde ju inte synda! Men jag skulle ju kunna baka en och bara äta liiite lite! (a) Haha! Nä men jag måste nog försöka klara mig!

Ikväll blir det zumba för hela slanten med Emilia, Mikaela och Ia! Får se då om man alls kommer att hänga med! Har ju bara provat en ända gång förut, vilket var för flera år sedan och då också med hantlar! Inte riktigt fullt identiskt med zumba förståss. Men jag kan minnas att det var väldigt roligt! Vet egentligen inte varför jag inte åkt någon mer gång..
Men nu måste jag nog gå och se om det finns något att mätta sig med, så kanske jag hinner se något oth-avsnitt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade