ÄÄNTLIGEN FREDAG!!
Fast veckan har faktiskt gått rätt fort.. Bra det! Så är sommaren närmare :) Men den är nog lite konstig den här våren, förra året kunde man köra vespa till & från skolan den här tiden på året, det var ju nästan inte ens kallt då. I år snöar det just nu! (y) Men bara solen skiner några dagar nu skall jag nog kunna ta någon tur!
Men nu skall jag göra mig klar så jag slipper göra det senare. Blir
väll troligen någon middag ikväll!
Kollade just igenom mina gamla bilder som jag har på usb-stickan, tar en tid om man skall kolla igenom allihopa. Bland annat dessa hittade jag -



Det första är något vi skrev en kväll när Much och Lina var här på filmkväll. Hade väll troligen lite att göra :D Fina tider!
På dom andra är jag bara lite avundsjuk på mig själv, (en Sverigeresa & före konfirmation). Mitt hår ser så.. annorlunda ut! Jag tror jag har blivit lite tunnhårig på sista tiden (?) Förståss, man hade ju håret ganska tuperat, men ändå!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar