Haha! Blev inte riktigt som planerat. Skulle ha kunnat handlat hur mycket som helst om pengarna skulle tillåtit. Shoppingen med mamma blev en "utödare", därför kom jag hem med dessa plagg -
Idag har jag dock inte hunnit göra så mycket. Hade tänkt städa rummet ELLER åka till Parra, men blev inget av någondera! Har istället tagit en uppfriskande promenad i ganska rask takt, vilket jag skulle behöva fortsätta med.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte åtminstone åka på kalas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar