onsdag 2 mars 2011

Shopping!

Haha! Blev inte riktigt som planerat. Skulle ha kunnat handlat hur mycket som helst om pengarna skulle tillåtit. Shoppingen med mamma blev en "utödare", därför kom jag hem med dessa plagg -



Idag har jag dock inte hunnit göra så mycket. Hade tänkt städa rummet ELLER åka till Parra, men blev inget av någondera! Har istället tagit en uppfriskande promenad i ganska rask takt, vilket jag skulle behöva fortsätta med.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte åtminstone åka på kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade