Man börjar bli rätt less på att vara sjuk i ett! Återigen måste jag dras med feber, halsont & snorigheten! Får se hur länge det håller i sig.. Nåja burana hjälper åtminstone en bit på vägen, så man inte behöver ha ont i hela kroppen!
For till Vasa med klassen idag ändå, hade bara lite stegring i morse. Och inte hade man ju direkt tråkigt heller! :D Ikväll har jag & N inte gjort något märkvärdigt, tittat ca. tusen avsnitt av oth! Skall snart förflytta oss till lägenheten, där oth-maraton troligen fortsätter! Blir bara ett besök till affären efter lite ingredienser först. Makaron-skinksallad! När man är sjuk måste man ju unna sig något! Vi får väll se vad man orkar..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar