
ALLTSÅ JAG BLIR SÅ ARG! Eftersom en (fejkad) grupp på facebook om djurplågeri nådde mig som säkert alla andra också, blev det att kolla några klipp på bl.a. youtube!
FYFAN vilka människor! De om någon skulle behöva lida, STORT! Djuren som ofta blir plågade är ju hur söta som helst! De har ju precis samma känslor som oss människor! De som utsätter djuren för dessa tortyrangrepp borde utsättas för precis samma sak! Till och med värre!! SKALAS LEVANDE! Växa upp i en så trång bur att de inte kan röra på sig!!!
BARA FÖR NÅGOT JÄVLA ÄMNE SOM FINNS I HUVUDVÄRKSTABLETTER OCH SHAMPO!!! ELLER för SKOJS SKULL! Nej fan, dessa människor borde inte få leva! De måste ju verkligen lida av någon psykisk störning! Hur kunde världen bli så här?
BARA FÖR NÅGOT JÄVLA ÄMNE SOM FINNS I HUVUDVÄRKSTABLETTER OCH SHAMPO!!! ELLER för SKOJS SKULL! Nej fan, dessa människor borde inte få leva! De måste ju verkligen lida av någon psykisk störning! Hur kunde världen bli så här?
Behöver hämnd till dessa otroligt äckliga människorna!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar