Har verkligen varit en "måssig" dag!
Har i princip inte haft några strikta timmar alls.. Och fest-lusten är på högsta nivån! (Vårfeelings på gång!) Fast måste väll nog spara det tills imorgon och hoppas att man är på samma bra humör då också! Men mitt humör kan växla rätt fort.
Ikväll blir det väll troligen då nyktert, så då är frågan vad man skall hitta på för roligt istället. Blir väll säkert Nääsby.. Finns ju inte så mycket annat att sysselsätta sig med här över helgerna! Funderade även me Ia ifall vi skulle åka till Vasa på bio (Sanctum), men jag är verkligen helt pank! Vet inte hur jag skall överleva helgen! :D
Imorgon tänkte vi även åka till Parra om det är fint väder, så får Kristian & Nicke pröva på snowboard! Skall bli allt roligt att se! :D
Men nu skall jag leta lite låtar, leta bil & checka södern-resor! :D


HAHA! Lite fjortis skadar väll aldrig! :D
Och här bjuder jag två bilder på mig som" blond"! Läänge sen..


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar