torsdag 3 mars 2011

Mys med brudarna

Kom just ur duschen! Har mestadels tagit det lugnt idag.. Förutom en promenad på eftermiddagen, och städningen som jag blev klar med för en stund sen. Har även laddat ner en massa filmer tills kvällens film-mys med brudarna! :) Skall bli kul! Därför måste jag nog fixa mig nu så jag hinner och handla lite med Emilia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade