Blev nog Parra igår, och roligt var det när man kommit "in i det" och började våga lite mer! Och jättebra väder hade vi också. Bra temp, soligt, lös-snö och ganska vindstilla! Men det blev troligen sista gången för i år, eftersom det börjar närma sig vår och varmare dagar! :) Shit vad jag väntar! Inte så länge kvar heller tills man får ta första turen med vespet! :D Och tills man får börja sommarjobba! :o Är i stort behov av lite cash, det finns så mycket jag skulle vilja ha!
Efter parra for jag bara hem och gjorde mig klar, sen bar det iväg till Eken på party. Kom faktiskt rätt mycket folk dit ett tag! Så en helt okej kväll, förutom ett par besvikelser!
Idag blev det dock att stiga upp ALLT FÖR tidigt, till då klockan har flyttats en timme framåt! For till farmor & farfar på mat eftersom farfar blev ett år äldre! Känns som att alla äldre personer fyller i princip hela tiden! :o Konstigt det där!
Men nu skall jag avsluta det här och sen kanske knäppa igång ett oth-avsnitt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar