tisdag 15 mars 2011

DH

Dagen har spenderats i skolan med matematik och yrkesteori, middag hos farmor & farfar och en tidskrävande textkompetens. Senare ikväll blir det säsongens första avsnitt av desperate housewives! :) Skulle inte behöva vara så länge uppehåll i alla bra serier!
Men nu skall jag titta ett oth-avsnitt som tidsfördriv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade