Har som vanligt varit ett blogg-uppehåll nu över helgen. Vet inte varför, men det blir aldrig av att skriva något över helgerna. I fredast var det bara lugnt, var i Näsby en stund och sen for N & jag hem ganska tidigt, var så jävla slött i byn (men när är det inte?!) Skall faktiskt bli rätt skönt sen efter ett år att åka någon annanstans! Se något nytt.. Dock vet jag ju inte vart ännu, men jag har mina små planer. Ingenjör inom konstruktionsteknik eller formgivning inom rumsgestaltning! Men det återstår ju att se förståss!
Och i lördast for vi till Eken, där var det nog helt okej. Tror (?) vi for hem ovanligt tidigt!
Ikväll blir det att ta en promenad med Emilia, skall bli skönt! Har ju klarat mig utan sötsaker nu i fyra dagar, så motion skadar ju inte! Och DEN HÄR gången måste jag klara mig! Vill ju vara slank till sommaren!
Men nu skall jag fortsätta att leta upp nya låtar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar