söndag 6 mars 2011

Helgen i kort

Har haft en fullspäckad och helt okej helg!
Fredag - vaknade hos Emilia, gick till Örtaboden med henne och Mikaela för att köpa en present åt Nicke, sedan vidare till CASA på pizza! Sen for jag hem och gjorde mig klar för smörgåstårta hos N! Efteråt blev det party hela natten lång!
Lördag - låg mest hela dagen, hade ingen lust alls att röra på mig! :D N lagade "JP-mat" åt mig och sen for jag hem och fixade mig! Spenderade kvällen med N, E och K! Blev bland annat en tur till K-stad, film och "pepar-makaroonen".
Idag har jag bara varit lat och runnat i Näsby med N, K, E & M! Har även tittat Wallander, söndagarnas höjdpunkt!! Nu kommer jag troligen inte kunna sova.. Men som tur är har vi fått ledigt imorgon! Sköönt! Så då blir det antagligen att spendera dagen med Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade