Kom hem för en liten stund sedan. Har varit på bodypump med Victoria för första gången i hela mitt liv! Det är nog faktiskt skönt att röra på sig.. Fast man blev ju inte precis svettig av den här motionsformen, utan den tog på musklerna. Faktiskt en bra muskelövning, känns ju nästan ännu som man håller på och gör sit-ups som bäst! :D Hah!
Tror jag kanske har blivit solbränd idag också, av riktiga solen! Har varigt på bygget hela eftermiddagen, och solen gassade på rätt bra! Annars vet jag inte varför jag är röd i facet!

Och då jag börjar fundera tillbaks på helgens bravader blir jag bara sjukt irriterad!
Varför lägger sig folk i allt?! Det blev rykten, som i princip ingen visste bakgrunden till! Om ni tänker efter, varför skulle man säga något skit om sin kompis framför typ 15 personer?! OCH MEDAN PERSONEN I FRÅGA HÖR ALLT I LUREN! HAHA! Patetiskt. Såklart som alltid, måste ju någon till på köpet ändra om det som de hört! SÅ ATT DET LÅTER VÄRRE!
Men det är ju alltid så, folk VILL att andra skall bli i knogarna på varandra. Det gillar de! Då får de ju en kick.. Och känner att de gör nytta på något sätt, även fast de bara skapar ett helvete! Men som sagt, det är ju det folk vill!
Sanningen står här ovanför, tro mig! Eller så också lev med att ni vet ni har fel!
Behövde bara få allt ur mig, blir så frustrerad över sånt här! Så nu lägger jag allt detta bakom mig och knäpper igång ett oth-avsnitt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar