torsdag 5 maj 2011

AKTIV


Shit vad aktiv man har varit idag! ;D
Har bland annat hunnit..

Rada block till grunden (i skolan).
Städa mitt rum.
Tvätta vit-tvätt.
Göra en hälsokunskaps-uppgift som tog vääldigt länge.
Göra chokladdoppade jordgubbar.
Måla naglarna silver.

Imorgon blir det övernattning i Vasa med Emilia! Så då blir det troligen amarillo, film och en hel lägenhet för oss själva! ;) Jippijeij.
Men nu skall jag se vad jag skall hitta på, om det blir att åka ut på vespet, en promenad eller att bänka sig framför några oth-avsnitt? Det är frågan.

2 kommentarer:

  1. jag undrar om ja sk av amie på hälsokunskap na.. :P glömd ti koll opp he furi ja for. :S

    SvaraRadera
  2. Sista anmielningsdajin ha nu vuri.. Om it du ha foa na mail så je du vell it mie tror ja ;s

    SvaraRadera

Bloggintresserade