lördag 7 maj 2011

Home again


Kom hem från Vasa för en stund sen! Och trevligt har vi haft det. Har bland annat shoppat ett som annat, ätit på amarillo och varit på bio (fast and the furious 5). Verkligen en jättebra film! Och snygga är skådespelarna! :D Haha! Vi hade lite tur, när vi stod i biljettkön sade de att biljetterna var slutsålda, men då kom ett par och sålde sina till E & mig! ;)
Ikväll får jag se vad det blir att hitta på. Skall åtminstone vara nykter, för imorgon blir det en låång arbetsdag!
Här kommer i alla fall lite bilder.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade