Hohho, nu är man nog rätt slut! Har arbetat i över 12 timmar idag! Men det är bara bra så man får lite money.. Till på köpet är det ju 100 % på söndagar, vill säga dubbelt upp! ;) Men kommer troligen använda upp dem lika fort som jag får dem! :/ Måste lära mig att hålla i pengar!
Snart kommer min mor hem, så då blir det att ge henne min morsdags-present som jag köpte i Vasa. Sen blir det nog bara att spendera tid framför oth! :) Skönt!!
Och om jag skulle få bestämma nu, skulle det gärna få vara fredag igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar