Shit vad aktiv man har varit idag! ;D
Har bland annat hunnit..
Rada block till grunden (i skolan).
Städa mitt rum.
Städa mitt rum.
Tvätta vit-tvätt.
Göra en hälsokunskaps-uppgift som tog vääldigt länge.
Göra chokladdoppade jordgubbar.
Måla naglarna silver.
Imorgon blir det övernattning i Vasa med Emilia! Så då blir det troligen amarillo, film och en hel lägenhet för oss själva! ;) Jippijeij.
Men nu skall jag se vad jag skall hitta på, om det blir att åka ut på vespet, en promenad eller att bänka sig framför några oth-avsnitt? Det är frågan.
Imorgon blir det övernattning i Vasa med Emilia! Så då blir det troligen amarillo, film och en hel lägenhet för oss själva! ;) Jippijeij.
Men nu skall jag se vad jag skall hitta på, om det blir att åka ut på vespet, en promenad eller att bänka sig framför några oth-avsnitt? Det är frågan.
jag undrar om ja sk av amie på hälsokunskap na.. :P glömd ti koll opp he furi ja for. :S
SvaraRaderaSista anmielningsdajin ha nu vuri.. Om it du ha foa na mail så je du vell it mie tror ja ;s
SvaraRadera