Blev nog en riktigt bra kväll & natt på villan! Bara lite läskigt då inte taklamporna funkade senare då vi behövde dem, så då blev det att tända ljus och ha igång datorn.
När jag kom hem på lördagen gick jag i duschen och gjorde mig klar.. Drog sen iväg till Nicke på förfest och efteråt for vi till den andra Nicke på "brygg-fest". Var ganska härligt där i solskenet :D
For ut med Mikaela, Dennis, Johanna & Emilia och for till Harrström eller något. Hann dock inte vara med så mycket eftersom jag inte mådde så riktigt bra..
Idag vet jag inte vad det blir att göra, men solen ser ut att lysa rätt starkt genom persiennen. Så något skulle man väll nog borda hitta på.. Men är ju inte precis i bästa skick ännu!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar