Det blev inget av SBT igår, visste inte att man hade att anmäla sig till varenda gång så det råkade vara fullt. Så därför anmälde vi oss tills imorgon och nästa måndag istället!
Ikväll har jag varit på bodypump med Ia, jiises vad tungt! Men det är ju egentligen bra, för då händer det åtminstone något hoppas jag! ;) Sen for jag till parken en stund och samtalade med Mikaela.
Och nu skulle jag ha lust med lite oth, men då blir det ju att vara trött imorgon när man måste börja vanlig tid! Beslutsångest..
Big problems! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar