Regnigt värre! Tycker det mörka på himmelen skall försvinna så det blir lite plats över åt solen! Ja vill bli brun (inte röd) och känna hur solen steker på kroppen! Jag vill även kunna köra vespa utan att dra på mig i princip 2-3 tröjor, vindtätsbyxor och långkalsonger!! Men som jag har hört det kommer det att bli en rätt kall maj & juni månad! Suck..
Har varit en rätt slö dag. Efter skolan tänkte jag börja på med en hälsokunskaps-uppgift men hade väldigt svårt att hitta något svar på frågorna så jag sket i uppgiften och tittade några oth-avsnitt istället. Sen somnade jag i några timmar vilket förklarar varför jag inte är ett dugg trött just nu! :/ När jag vaknade for jag ut med N en stund!
Nä om man skall lägga sig ner och försöka hitta det där jäkla svaret till uppgiften så kanske man får det skrivet tills imorgon! Eller rättare sagt, jag måste ha det färdigt imorgon kväll!
Nä om man skall lägga sig ner och försöka hitta det där jäkla svaret till uppgiften så kanske man får det skrivet tills imorgon! Eller rättare sagt, jag måste ha det färdigt imorgon kväll!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar