Avnjuter som bäst en tonfisksallad med ris, gurka, majs, äppel, ägg, gräddfil & kryddor! Kan inte finnas något som är godare! ;D
Ikväll vet jag inte vad det blir att hitta på, har ingen ork ikväll heller. Men något skall jag väll nog orka göra, kanske det svänger senare. En Tina's glass skulle inte sitta fel, bara det inte skulle vara så kallt ute.
Men nu skall jag ladda ner en säsong av oth, har inga avsnitt kvar att titta! :/
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar