måndag 23 maj 2011

Powerpark

(google bild)

Blev att åka på krapulapizza igår kväll med Emilia & Victoria! Tror största delen av min senaste lön har gått i mat! :o Så nu är jag i princip pank!
Hann även bli lite förälskad igår! ;)

Och nu är det bara 3 dagar kvar i skolan, medräknat att hela skolan skall till powerpark imorgon! Jeij! :) Så egentligen är det bara 2 officiella skoldagar kvar av detta läsår. Och då går halva onsdagen åt till en fotbolls turnering mellan linjorna, vill säga bara 1 och en halv dag kvar! :D Haha!

Ikväll har jag bara varit lat! Tog en varm dusch efter skolan eftersom vi hade stått i regnet halva dagen. Efteråt började jag på med den allra sista läxan för i år.. Somnade i ca. 3 timmar?!! :o Vaknade och gjorde klar den påbörjade uppgiften! Ganska meningslös kväll vill säga..
Jaa, vad skall jag hitta på i natt?! Någon sömn kommer troligen vara svår att finna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade