måndag 16 maj 2011

Paaaj


Kanske ser aningen bränd ut pajen, men den smakade bara gott! :D Och nu är jag riktigt mätt! Skall snart åka på sbt med Ia, så får se då om man orkar ordentligt!
I helgen var jag till Åminne med Anders, Ia & Emilia och Lille som chaufför! Blev faktiskt en ganska rolig kväll! Och igår var jag på krapolapizza på dagen och på kvällen gick jag ut på en promenad med Mikaela!
Men blev lite stressigt det här nu, måste ju börja åka om jag skall hinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade