Skall just åka iväg till gymmet, ska pröva på något som kallas SBT med Victoria! Tydligen skall det ta bort bland annat kärlekshandtagen och övriga plågor! :D Ska också se om jag får någon tid till solariet, annars tar jag det imorgon!
Sen skall vi väll också ta en promenad, men då joinar troligen Emilia oss också. Så det blir nog en aktiv kväll det här bara allt blir av! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar