söndag 1 maj 2011

Första maj cruising

Har spenderat söndagen i Ronnys pontiac catalina. Härligt! Startade från Närpes, for via Korsnäs och väntade på lite folk, sen vidare till Sundom där det var säkert flera kilometers rad med jenkare! Så väntade vi någon timme tills raden började röra på sig. In mot stan där det var mer folk än vad jag hade tänkt mig och sist men inte minst till citymarket. Efter att vi kollat runt en stund där for vi till abc på mat, vilken smakade skit!
Resten av kvällen har jag spenderat i min säng framför några oth-avsnitt! Har inte alls haft någon ork ikväll..
Men nu har jag några saker jag måste fixa, sen blir det nog sängen som gäller! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade