torsdag 12 maj 2011

Varma smörgåsar

Lade just in dessa i ugnen, så snart får jag avnjuta dem med en kall smoothie gjord på våra egna jordgubbar! :)

Kvällen i övrigt har bara varit lugn, har bland annat städat rummet och tittat en film "blue valentine".. Men den var inte så jättebra, orkade inte se de fem sista minuterna! :D
Har även bränt mig riktigt i solen idag. Är ju på bygget alla dagar så man står i solen hela tiden.. Att vara i duschen var ett rent helvete. Får se då hur länge man skall vara en röd kräfta.
Nåja, tror mina varma smörgåsar börjar blir klara! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade