Då var den här skolveckan snart över också, bara en tung dag fredag kvar.. Det känns åtminstone som den kommer att bli det.
Har spenderat i princip hela kvällen åt att ha hälsokunskapsboken i mina händer! :o Kan hälsokunskap verkligen vara så där svårt?! Och då till på köpet har jag inte boken utläst ännu! Inte så konstigt då det ordagrant är hela boken som vi skall ha utläst.. Så imorgon blir det troligen att dra eget cräpp när provet slutligen är framför mig.
Efter skolan blir det kanske lite roligare! Eller det blir säkert mycket roligare! Har planerat att ta en tjej-kväll på "min" villa med Emilia, Jennifer, Ia & Mikaela! Skall bli trevligt med alla samlade och med god mat & dryck! ;) Bara Elin som saknas! <3 Har dock lite att fixa först såsom gasflaska, vatten, städning, sängkläder, att handla osv. Jobbit jobbit..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar