Var är min ork?!
Den lilla jag hade kvar efter skolan blev just uppanvänd till en gymnasieuppgift som tog j*vligt länge att göra. Uäk!
Men nu skall jag åtminstone (utan ork) åka upp till Näsby för att joina Sara! :)
Och nu vill jag ha chokladdoppade jordgubbar! :o Kanske senare..
Och nu vill jag ha chokladdoppade jordgubbar! :o Kanske senare..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar